Przejdź do głównej zawartości

Jaka jest prowizja od faktoringu

Usługa faktoring dla firm dostępna jest dla wszystkich osób prowadzących działalność gospodarczą. Nie powinno się posiadać zdolności kredytowej ani stażu na rynku. W odróżnieniu od banków, które otwierają linię kredytową, czy udzielają kredytów obrotowych, firma faktoringowa, nie wymaga od klientów dodatkowych zabezpieczeń.

To wygodne, więc z faktoringu korzystają i korporacje i niezbyt duże a także średnie przedsiębiorstwa. Faktoring daje możliwość zachować płynność finansową w czasie, gdy oczekuje się aż kontrahenci spłacą własne faktury. Firma, która korzysta z faktoringu, może wystawiać faktury z długim terminem płatności - wręcz 120 dni. Wcale natomiast nie musi czekać aż cztery miesiące na pieniądze. Faktura przekazywana jest drogą cesji firmie faktoringowej, która w tym samy m momencie opłaca jej wartość w całości albo części. Nie jest to usługa bezpłatna, niemniej jednak za koszt niewielkiej prowizji można dysponować środkami na swoim koncie zaraz. Dzięki temu obie strony transakcji są usatysfakcjonowane: kupujący, bo ma bardzo dużo czasu na opłacenie faktury i sprzedawca, bo mimo długiego terminu płatności, od razu dysponuje potrzebnymi środkami. Prowadząc działalność gospodarczą, wręcz jednoosobową warto mieć świadomość tego, czym jest faktoring a także na jakich zasadach można z niego skorzystać. Pomimo opłat, które się z nim wiążą to wciąż korzystniejsza propozycja niż kredyt. Łatwiej go rozliczyć w kosztach prowadzonej działalności. Wszystkie formalności powiązane z korzystaniem z usługi można przeprowadzić dość szybko w trakcie jednego spotkania z przedstawicielem firmy faktoringowej.
Zobacz również: faktoring cichy.

Popularne posty z tego bloga

Zalety ogrzewania podłogowego

Od w każdej chwili marzy Ci się chodzenie boso po domu dosłownie zimą? W takim razie zainwestuj w frezowanie pod ogrzewanie podłogowe i zapewnij sobie taki luksus. Cały proces będzie szczególnie banalnie łatwy, jeżeli w budynku wylano posadzki anhydrytowe. Taki rodzaj wylewki charakteryzuje się wysokim przewodzeniem ciepła, co idealnie skomponuje się z grzewczą podłogą.

Czy warto płacić za reklamy na facebook

Dziś żadna firma nie jest w stanie funkcjonować bez organizowania akcji promocyjnych. Działalność reklamowa prawie całkiem przeniosła się do internetu. Wiele sklepów, zwłaszcza tych, które funkcjonują jedynie online, nie korzysta z tradycyjnych form promocji, takich jak ulotki lub reklama w prasie.

Charakterystyka materiałów wykorzystywanych w gadżetach promocyjnych

Reklama to jeden z podstawowych elementów każdej strategii marketingowej, mający na celu dotarcie do potencjalnych klientów a także budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Istnieje sporo różnorakich form reklamy, w tym tradycyjne metody tj. ogłoszenia w mediach, oraz nowoczesne podejścia, w tym użycie produktów i akcesoriów reklamowych, które mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki. Pośród popularnych narzędzi stosowanych w kampaniach reklamowych znajdują się różnorodne gadżety reklamowe, które mogą być zarówno praktyczne, jak i miłe dla oka, dostosowane do potrzeb odbiorców.